فریبرز لاچینی خالق و آهنگساز ایرانی با آوازه جهانی

فریبرز لاچینی در میان موسیقی دانان ایرانی از معدود افرادی می باشد که آثارش در خارج از کشور ثبت گردیده و در تمام دنیا به فروش میرسد.

ناشر کارهای او، بزرگترین کمپانی دنیا “شات موزیک” می باشد که دارای تاریخچه 270 ساله در نشر موسیقی کلاسیک داشته و کارهای بزرگان موسیقی چون بتهون، واگنر و کارل ارف را منتشر نموده است.

کمپانی شات موزیک، قراردادی با خالق آثار پاییز طلایی (فریبرز لاچینی) جهت فروش آثار وی که در پنج قاره جهان به عنوان بهترین های فریبرز لاچینی ثبت شده است را امضاء نموده است.

فریبرز لاچینی با خلق و ثبت صدها اثر موسیقی فیلم، آلبوم های پاپ، کلاسیک و کودک در کارنامه هنری خویش، بر اساس برآوردهای انجام شده توسط کمپانی ها و موسیقی دان های دیگر، جز نخستین اشخاصی در جهان است که تعداد بسیاری از آثار خود را در رشته موسیقی به تحریر درآورده و آنها را ثبت نموده است. امروزه این آثار به صورت کتاب در دسترس تمام نوازنده های دنیا قرار دارد.

به نظر لاچینی نوشتن و به تحریر در آوردن آثار موسیقی و فعالیت در این حوزه تاثیر بیشتری نسبت به انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت دارد.

بر همین اساس بیشتر زمان ایشان، صرف نگارش کلیه آثار در سه سطح ساده، متوسط و دشوار میگردد. تمامی آثار از وب سایت رسمی ایشان قابل تهیه می باشد.

ادمین وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: !محتوای محافظت شده